Iöver morgon åker jag flygplan;D (Måndag till er som nt fattatxd)

Yess, i övermorgon  sitter jag  i ett flygplan påväg till Tromsö.
Där min pappa bor (:
Pappa är just nu i Sverige hos sin nya tjej, (tant xd) i Strömstad och i övermorgon ska han och ja ovh tanten åka flygplan till Pappas hem. xd

Min faster bor även där och min ena halvsyrra(:
ska bli kul! (L)
men ändå tråkigt.... Vill nt lämna er! ):
<3
Fast jag komemr ha tillgång te data men kanske nt varje dag som jag brukar men kanske varanan eller ngt.
Pappa har en dator ( tror jag ) eller så fins det datorer på bibiloteket i Tromsö (:<3

Ha det bra!
kommer sakna er! ): (L)


PS. kommer hem om en vecka, plus att till er som nt vet så har jag åkt till tromsö  själv med flygplan en gång innan, det var skit pirrigt att åka själv första gången!
Men hade åkt flygplan innan  men aldrig själv! xD <3



TACKOHEJLERVERPASTEJ! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0