helgen<3

Hej alla blogg läsare!<3

I helgen har jag gjort ganska mkt saker :P
Som   i Fredags var jag med en kompis, vi åt tacos och massa annat kul ! :D <3
Vi som över , och på  LöRDAGEN skulle vi åka ttill vänersborgsbadpalats!(:
Så vi fick ståupp tidigt ,vad kkunde den vart? Typ  halv åtta eller ngt ! ):
Men vi åt frukost sanbbt och allt sånt och sedan drog vi ner till henne och ffixa det hon behövde för vi skulle åka med hennes familj , <3
Vi kom fram efter ett  tag.. Och då börja det roligha! (:
Ni som har vart där vet ju hur det ser ut men för er somnt vart där så får ni fundera ut hur det ser ut ;PP
aja, det var iaf skkiiit kul(:
Vi simmade uteoch inne :P
Vi simma i strömen :Dhahha gu va kul ! (:
Och sen åkyte vi den vita ;P hamna på snedden när jag åkte där med My, jag hållde i hennes hand och jag åkte på sidan ända ner;PP <3
Och sen blev det den röda :D
Skiit kul !:D
Jag och My åkte typ båda dom två typ 15 gånger tillsammans ,om man räknar i hop alla gånger vi åkte dom ;P
Hahha man ffår ju inte åka två i denröda men det gjorde vi iaf ;P <3
HAHAHAHAH' <3
KUL(:
OCH den var en fet tjej,om man får säga så och en smal tjej typ.
Hon tjocka var fan helt dum ihuve ;P
Dom kan ha vart i kanske 13 års åldern ;P
Det var såhär att jag och my åkte i strömen men sen ville vi  ttesta att gåoch simma  åt andra hållet, åt det motsatta alltså,och då kom dom där tjejerna förbi oss åt det rätta hållet och jag sa såhär:
Det var ju skit mkt ström åt detta hållet.
Och den tjocka tjejen bara: aa, men lixom du går ju åt andra hållet, din idiot.
Typ sådär ;P asså hur knäpp får man vara ? ;P
Och sen så när domåkte å i strömmen så ramla den tjocka av och det såg lite roligt ut så min kompis skulllesmå retas så hon skrek typ HAHAHAH! Ganska högt så att tjejen skulle höra och tjejen bara, Nu FAAAN SKA JAG TA ER !
haha så kul :P
Och sen skvätte hon vatten påMy utan andledning):
;P <3 Dum i huve var hon ! ^^
och sen var det bnågra killar en med såna här  simglasögon och några till utan,dom kan oxå ha vart i 13 årsåldern.
Den ene med simglasögon simma under vattnet där jag stod och kolla på nerder delen av mej ;P
HAHAH :P och så simma han på mej under vattnet och jag bara typ,vad håller du på med ?^^
Och dom andra killarna bara små  log mot mej ;P
Sen kolla dom på oss hela tin ! :P
Ochsåklart när vi åkte den vita så  var dom nere i vattnet där man landade och så vänta dom på att vi skullleåka ner.Och det gjorde vi oxå och två var det sså pinsamnt att min överdel som är lite stor åkte ju såklart upp under vattnet, så  man såg ju dom dära.. HMMMHMM, sakerna duvet ;P
Och  när det väl hände så kolla han med simglasögonen på mej under vattnet och såg dom HmmHmm sakerna ;P
Snacka om pinsamt ^^ HAHAHAAHAHA'<3
Och massa mer hände ,men det orkar jag ejj berätta ^^

kUL VAR DET IAF ! (:<3
PÅ VÄNERSBORG! :D

När vi skullehemstannade vi på Mc Donald's och käka mat där (:
GottGotti (: <3
Sen åkte vi hem och jag stanna hos dom ett atg och sen så gick jag hemtill mejj lite senare påkvällen :P<3

Jätte roligt ! ^^ <3333

ppuss ppuss på ddagen (:

_______________________________________________________________________________________________







Kommentarer
Postat av: frida

hejhej bra blogg hannah äger ! snygg okså <33

2010-01-16 @ 10:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0