Tisdag

Idag har jag varit i tråk skolan :P och typ haft gymnastik ? ^^
På gymnastiken så skulle vi först ha hopprep, som uppvärmning och sedan skulle vi ha romerska ringar och kullebyttor och stå på händer ? Våran Gympa fröken är dum ihuve ? om ni läser efter denna menig med rad så vet ni varför jag kanske tycker att hon är störd.
Och igår tog vi svininfluensa vaccineringen med klassen.
Sticket gjorde INTE ont men saen efter, är det inget att snacka om -.-' <3
fIch huvudvärk,Svettades,Yr,Svimmfärdig,mkt trött,Ont i armen, ont i magen.
Och såklart ska ju en av dom starkaste i klassen retas.Så han slog tte mejj två gånger, där jag hade tatt  vaccineringen ): Det gjorde skkit ont.Fast ha gjorde det på några ttjejer till. HELT JÄÄVLA STÖRD?
Usch ! det var faan hhenskt.  Och ddå när jag skulle ta den så frågade den dära tanten som skulle ta sprutan.
Hon bah är du nervös ?
och jag bah, nja, inte så värst:P
Men ddet kan jag säga dej :P att jag var. HAHHA' hjärtat hållde ju fan på att hoppa ut :P
haha det var hemskt, men sen när jag hade tatt den kändes det ingenting.
Men efter typ 5 min så fick jag ont i armen och lite i magen.
Och nnu har jag ont i den och känner mejj lite trött.
Idag har jag även varit på kören xD <3
HAHHA' låter lite roligt och kanske barnsligt men. det är det nt :P <3
Sen gjorde jag läxa ): <3
Trööök!
Sedan logga jag in på BDB och på min blogg då (: <3
Och nnu skriver jag i min blogg för första gången :P <3


Jaja. ha en fortsatt trevlig kväll ! (:





K

R

A

M



H

A

N

N

A

H <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0