andra inlägget för idag :)

haha ja :)

tänkte bara skriva ner att imorgon är dt precis en vecka tills jag börjar skolan .. :)/:(

kmr bli spännande men ändå pinsamt ..
var så länge sen jag gick med dom .
shiet :o
skriver hur dt gick efter den dagen :) nästa onsdag alltså !
hahah , dom i  lysekil  börjar ju denna torsdagen ..  haha som jag sa förut : stackare  , fast dom har ändå tur .. en sak . men säger den nt ;)
kmr sakna lysekils klassen som fasen gått där i tre år . så j*vla mkt minnen där ja .
men så var dt när jag flyttade från hunenboklassen med först .. var skit ledsen i början !
ville absolut nt . men sen gick dt bra igen :)

men men .. sånt e livet ;)
saknat dom här med ! :(

jäjä , så e dt med dt ^^

byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0