chocklad e mums :D

japp it is :D
men iaf .
idag har jag vart med kullesin :D (Y)
vi har nt gjort sådär jätte mkt , faktiskt nästan ingenting ..
nästan inget iaf , i början så ingenting..
dt vi har gjort är: ätit,gjort en lek,kollat i busskuren på en sak , köpt godis ehm & ingenting mer .. tror ja :)
juste vi va på datan lite med .
fick reda på att  en kille sagt t en annan kille att jag & den första killen .. blablabla :)
haha ^^ orka säga namnen  inget viktigt ändå ..
jag & julia skulle egentligen åka t torp idag men inga bra bussar gick & hon har nt fått sitt barnbedrag än , men vi kanske ska dit på tisdag :D annars i helgen om jag nt ska t mette & dom en natt igen .. jag & mamma för att dom har fått en liten bebis som dom passar/har , deras mamma jobbar med bebisar som nt har ngt hem elr aa .. föräldrarna kanske knarkar , dricker får nt ha barnet osv så då fick dom ta hand en liten bebis tills någon fosterfamilj får bebisen , den e bara 2 veckor så gullig :)
vi ska ta med oss bebis kläder isf :) kulkul ..
japp  så e de :)
nu ska jag snart  logga ut .
ni har vart dåliga på att kommentera på det förra inlägget !
ingen har kommenterat som jag sett , så KOMMENTERA ! :D (Y)
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0