e med friffo:)

japp dt e jag , ska åka hem imorgon tror ja .
elr så ska min pappa komma hit t lysekil så vi kan träffas :)
fick ett sms alldeles nyss av han :)
saknat han så ! :(
men iaf..
detta e t jenny : jenny jag har svarat nu , kolla !
ifall du kolla på bloggen så skrev jag här ..
nu e jag iaf med med friffo . vart här sen i fredags :)
igår var vi & badade..
där träffa vi johantoan & tommy-roy
haha ..
lite kul :)
& sedan gick vi hem & sen t mart tror ja ...
sen visste nt friffo var sina glasögon var så vi fick springa runt halva lysekil för att hitta dom ..
haha nej då men nästan :)
tillslut hittade vi dom..
juste jag & friffo möttes vid the old house in för där satt jag & åt :)
& så åt vi hos maj & rolf & åt lite senare med :)
& så försökte vi få tag i emelie ..
men hon var hos paula
& idag såg vi på she's that man .
den var bra :) <3
idag har vi även vart & badat ..
träffade felix & matilda :)
vi har vart hos friffos mormor & morfar & lämnat cyklar .
& ja , vi har haft kul !
nu ska vi äta :)
köttbullar & speghetti :D
mums !
seeeyyaaaa :D <3
BYEBYEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0