fallerallera :)

hihi ..
nu ska jag berätta vad jag gjorde igår ^^
igår så var jag först barnvakt ..
alma & svante alltså..
vi krusade almas TJOCKA hår ;)
jätte gulligt,gjorde lite i mitt hår . men nu e dt borta för jag badade igår
vet nt vart min mobil sladd e så jag kan ej lägga in bilden på lilla alma med hennes fina hår..
:(
& så tvinga mamma i mig i en klänning . som jag hade på skolavlsutningen. gillar klänningar , men trivs nt riktigt i dt , bara tunnikor ..
men hon fick i mig i den .. & så satte vi upp mitt hår :)
& igår när dom åkt hem så åkte jag & min mamma t lysekil för att grilla & lite annat..
först när man kom dit så gick jag & mamma t pialill & ronny ett tag
& sen gick vi t parken dt var ngn grej där :)
där köpte vi korv , haha
mamma sa : ja, en kokt med bröd & en grillad med bröd
han i pizzeria kiosken : okejokej
vi vänta lite ... & så kom min grillade korv .
mamma säger: a tack
han säger: var dt bra så ?
mamma: nej , vi ska ha en kokt med ..
men tydlig röst säger hon
han : jaja den komma den komma
HAHAH.. gud jag höll på att skratta ihjäl mig för mamma fick ju nervskrik haha ..
så kul ..  korkade som dom e ;)
sedan gick vi t parken för där var mart & dom  & emelie & hennes föräldrar
i parken var vi ett tag sen gick vi t katten där mamam satt & dom
jag fick min veckopeng & vi gick & köpte en sånhära lång smal godis xd
i sånt dära stånd & emelie köpte en godis strut
gottgott , efter dt gick vi t hemmakväll & ja köpte GEIZA  en favvorit ! :D
för 10 kr xd & sen tre kindermaxien av dom andra favvorsarna!
& så gick vi hem t emelie  & så gick vi & bada kulkul
& där var ellen i klassen , krama om henne . var så länge sen vi träffades ;)
orkar nt skriva detaljer för då blir jag aldrig klar ..
sen så skulle jag gå & äta på the old house in för där satt mamma & dom .
dt blev ingen grillning..
åt inget där heller.
såg nea & nelly vinkade t  nea :)
& så såg jag linda min fröken med familj kul att se henne :)
innan jag gick dit så satt ellen utanför & väntade på mig & emelie ..
då satte dt sig en gubbe brevid ellen  pratade orkar nt skriva allt , men läskigt.
& ja senare åt man hos maj & dom fast vi nt skulle dt men så blev de
vi gjorde mer saker men orkar nt skriva .
sen så klockan halv tolv gick alla ner & badade i norra
ljuger nt ! xd
HAHAH så kul
fast nt jag , jag frös :(
ska nog nt riktigt säga vad dom gjorde mer men ja.
& så såg man oscar carlberg & amir & en t som hoppade på typ på ngt.. som jag nt riktigt kan förklara . men kul såg dt ut. & så börja ju såklart mamma & dom prata med dom hahaha & senare på kvällen åkte vi hem . var skit trött :( men dt e verkligen ngt jag kommer minnas ! :D (Y)
HAHHA allt <3
oh gud , vet nt riktigt hur jag skrivit , slarvigt & konstigt & odetaljerat så dt blev nt så bra . men orkade nt riktigt ^^
fast ville ändå säga detta :)
ps. imorgon tror vi att vi åker t mette & dom ! såå glaaaaad ! vet att jag tjatar om dt men :) ds
sms:a mig , ni som har nummret ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0