första skoldagen-

japp idag var dt första skoldagen :D
hejhej..
skolan var väl rätt okej :) var skiiiiiiiiit pirrig innan skolan började .. hemma & på skolan .
blää , dt var jobbigt xd  ja stod med ellen o vänta i trappen ..
vågade nt gå in xd haha . tönt ja vet :) där stod vi tills min " faster" o elin , våra lärare kom .
gömde mig bakom dom x) när vi kom in var dt  pirrigt o pinsamt.
orkar nt skriva om dagen . men dt gick iaf bra ..
tror nt att ja e lika pirrig imorgon .  har ju faktiskt redan gått med dom :) i 2:an ..
3 års sen :o fast ja , dt gick väl bra idag .
dagen var lugn iaf . :)  fick lite lappar o sånt o mattebok o en till bok .
nt så många som snacka med mig men .. ;) haha .
ganska skönt ändå .. fick en kram av carina . haha när ja stod o  var lite feg i trappan xd
spännande att gå med dom igen , men saknar lysekils klassen som in i .....  :( <33333
men men :) dt kmr nog bli bra . ksk skriver om dagen imorgon ..
haha  . o sen gick ja iaf hem o då gjorde ja typ inget .
jo jag hämta min nya kamera :D hihi äntligen. hahha nt väntat så länge men typ 5 dagar .
hihi så nu ska jag fotografera mkt :D den e svart .
om ni undra .
senare så var ja med amanda :) ehm .. vi gjorde typ inget .
typ datan o inget mer . xd
japp .. men de var kul iaf :)
haha a)     byebyee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0