gårdagen på liseberg !

igår åkte man t liseberg med kullesinen,hennes mamma,hennes pappa & syster...
sen kom deras kusin & deras kusins pappa & min morbror & kusin .. :)
dt var SKIIT kul på lisberg !
vi var där från dt öppna tills dt stängde :D
& jag åkte jukebox , virvelvinden , kållerado,flumeradie,hang hai..
& vet ni va ?
min bästa kullesin fick upp mig i UPP SKJUTET , SPIN ROCK ! :D
såå nöjd ..
spinrock fick honn upp  mig & hennes syster som hade åkt den när hon var liten , & då blev hon skit rädd .
men efter att julia min kullesin fick upp oss i dden så e dt hennes systers favvo nu :D
HAHAH, den e ju skit sköön.. den åkte vi 5 gånger tror ja .
& när vi stod i kön t den stod dt en utlänning i min ålder  & så stod han & stirra på  mig hela tin , så jag tog på mig min luva .. & vände mig om då stod han fortfarande & stirra & sen så putta han lite på sin bror & så peka han på mig & då stirra båda.. :o HAHHA , pinsamt. &  typ blinkade.
JUUUUW xd
& när jag åkte upp i den SKRIKER JAG SOM .. HAHHA ..
& så fick hon ju upp mig i uppskjutet ..
jag hade  tatt upp håret i en bulle så när jag skulle sätta mig så var man ju tvungen att ta bak huvudet & försöka ha den där hela tiden ..
men bullen var ju i vägen så jag fick sitta med nacken mot & huvudet typ halvvägs ner..
& när den åkte upp blev jag ganska  förvånad .. ehm , aa dt var ju högt :o
&  i början då så satte dt sig en kvinna i 40 års åldern brevid mig hon bara : nu kommer jag skrika som en gris .
jag bara : haha okej ..
men hon skrek aldrig .. dt går knappast :o när man åker upp ju :p
ja, den åkte man bara en gång .. :)
när jag kom ner så stod ju alla vi var där med där nere & dom bara : hur gick dt med huvudet ?
jag sa att bullen var i vägen men inget mer .. dom bara : okej , ditt huvud bara slängdes neråt & vi trodde du knäckte den .. ? dt såg verkligen ut så! jätte hemskt..
jag bara : va !? ojdåå . :P jag märkte inget xd
åkte viverlvinden med julia en gång :)
kul .. ibland snörra den skit mkt ibland ingenting !
& senare åkte jag med min andra kusin !
den snörra ingenting i början men sen snörra den hela tin! skit mkt..
vi bara satt & skrev & gapflabba & slängdes fram & tillbaka .. HAHAH
vi satt första gången tre i flumeriden :)
& sedan satt vi 6!
dt skvätte som fasen på min lilla kusin& min stora kusin som var med .. hon kom senare t liseberg..
dom var dyyygn syra så domm fick gå t toaletten & torka..
orkar nt skriva allt..
men ja , vi hade KUUUUL ! (LLL)
senare gick vi tspökhuset .. aldrig gått där innan :P
skit läskigt ju : o jag fick gå lääängst bak -.-
hahahaha såå kul ändå:)
orkar nt skriva  ner allt men kul & läskigt !!
senare på kvällen tog vi lite lotter & ja dom slösa minst 200 kr på en grej ..
hahahah kul ! men tillslut vann dom ..
:D (Y)
& så lekte min andra morbror utvecklingstörd.. hehe ..
för att komma före i kön eh  hahahha, men aa :)
så kul dt var !
oförglömligt ! :D
jag blev bara lite blöt när man pkte flumeride , ner i skorna & bena & ansiktet för jag använde en regn jacka som täckte halva mig :D
&  är verkligen nöjd att jag åkte spinrock & uppskjutet :D
tack julia !  :D (Y)
vi skratta  mkt & hade skojj !
orkar som sagt nt skriva allt ..
vi kom hem vid elva och åkte från liseberg tio :D
vi halv sov därbak ,....    BAAAAJBAAAAJ :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0