glömde en sak om gårdagen som vanligt -.- xd

jupps dt gjorde jag ..
när jag skulle in på the old house in så stod dt en vakt i ingången .
han sa: får jag se ditt legitimation ?
jag : eh min mamma sitter där inne ..
han : ahaa ...okej .
jag bara pekade mot henne & yees xd
hahah så kul .
" får jag se ditt legitimation?"
hur gammal ser jag ut egentligen ?  :o xd
haha bajbaj <3
eller nej , en sak t !
när jag åker t mette & dom  & när jag ska med pappa t norge , ( när dt nu blir )
så kmr jag nog nt ha ngn tillgång t ngn data :(
så då kmr jag nt skriva ngt på min blogg :(
dt kanske tar sammanlagt en vecka innan ja skriver igen..
fast jag skriver nog imorgon innan jag åker elr ngt .
fast säger hejdå på kanske en vecka ,  i fall att jag nt hinner at skriva imorgon .
ni får ha dt så bra ! även om dt säkert ändå nt e ngn som följer denna blogg:(
fast dt hoppas ja ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0