hej alla nattsuddare :D

klockan är väl nt så farligt mkt , ganska vanlig tid för mig men :)
ni vet nog själva vad klockan e så orkar ej säga dt :)
haha lat, Iknoww..

men fick bara sån lust att logga in & så .
skulle visa min mormor den nya kameran jag fått av min älskade mamma (L)
tack !
även om du nt läser detta mamma så tackar jag iaf ! ;)
vet nt om den var den snyggaste & dt var nt drf jag valde den för att den var sådär jätte snygg men jag valde den för att den verkade bra :D (Y) vilket jag gillar .. ville ha en blå men japp så blev de nt :) allt kan man nt få här i världen ... känner mig lite dum att mamma betala ..
för dt var ju ändå nt hon som gjorde sönder den , dt var ju nämligen jag .. :( haha klantiga jag ..
men ja råka sätta mig på dden :( haha .. så yes . den funkar lite men kan nt ta bilder :( bajs..
men men ska vara gla nu :D       o de e jag ju men känner mig lite dum men :)

sen ska jag nog lägga  mig o sova :)


puss , ngt jag nt brukar säga :) hihi , byeebyee ska läsa fanny bergman windahls blogg innan ja loggar ut o så ska jag ju visa mormor kameran ..    byebye ! (L)

GOOODNIIIGHT ! :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0