hej , haha :)

ni kanske undra vrf jag skrev "hej hahah :) " dt var för att jag vet nt riktigt om dt var länge sen elr nt som jag bloggade :p
haha , nt så läänge sen ..
ngn dag sen :)
har nt gjort ngt spec dom senaste dagarna ..
idag har jag varit med min kusin julia , elr aa hon sov över sen igår .
igår var vi med clara från lysekil !
haha gud va vi snackade mkt på kvällen..
vi skratta & vi snacka i ungefär 2-3 timmar ^^
vi prata om en bok,privata saker , sanning & konka ,  roliga saker & massa ^^
haha skit kul !
vi skrek & ja vet nt vad .
lite snuskigt därja . ehm , ^^
skit it ..
vi satt först i marts båt & sen gick vi över t hennes båt :P
haha. kommer nt ihåg vrf men ngn andledning ^^
mysigt & kul !
vid 00 åkte jag & julia hem på våra cyklar med mamma ..
hon jagade oss :(
HAHHA kulkul
när vi kom hem såg vi på film , fast jag somna direkt :(
idag har vi nt gjort mkt , vart ute på en promenad  med min systers sööta hund !
& vi har lagat mat för vi elr ja julia höll på att svälta ihjäl ..
så vi lagade korv & bacon & macaroner :D
ingen mat hemma förutom  dt där  som vi letade upp ^^ ..
nu ska jag antagligen ner & bada..
skrev långt som vanligt -.- åh gud , dt bara blir så ! ^^
byebye

Kommentarer
Postat av: Clara.

Haha oki:)Hej!<3

2010-08-05 @ 18:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0