hejsvejs

hejdå norge HEJ SVERIGE !
hejhej :D
nu e jag tillbaka :(
nt så kul .. saknar dom redan igår när vi åkte .
vi har haft dt skit sköj ! ska jeg gå litt for deeeg ?
hahahahah..
vi har badat i sjön,vi har vart på ett köpcenter , badpalats, ätit på resturang,sett på en staty människa xd ( levande alltså , men står still tills man kmr framför den ) & massa sköj t :)
vi har skrattat , dansat & dödat getingar .. HAHHAHA jag älskar som bara (L)
nt getingarna med människorna :D
vi har haft så kul !  :) <3
på köpcentret köpte jag ett par byxor , dt gjorde indiana med :)
& andra dagen köpte andrea dom med :) haha
vet nt hur jag ska förklara så kul vi haft dt !
skitskitskit skoj:)
igår när vi skulle hem så åkte dom med t svenska gränsen för att handla billig mat ;)
& där var ett köpcenter som vi hanlda kläder på med :)
två kortarmade tröjer på den ena stod dt  : daddys girl (L) HIHI :)
& sen ett linne , en heldress , strumpor , boll . tror att dt var dt :)
men dom fick massa mer saker ..
bara för att dom fråga efter dt, jag fråga nt så mkt :) tyckte att jag redan hade så mamma blev lite trött på mig när jag nt ville ha ngt. men dt e väl bara bra ? :o haha :)
så  ville jag & indina byta om för hon hader också köpt en sån tröja , daddysgirl (L) & så kosta dt fem kronor att kommaa in på toan så vi sket i dt . orka slösa fem kr på att byta om så vi fick byta om vid toaletterna , HAHAHHA . den ena fick stå bakom den andra & så tvärtom !
gud vad jag gillar er !
mer  hände men dt orkar jag nt skriva ..
I MISS U :(   ....   <3     gud va vi har skrattat !  & haft kul ..
KRAM PÅ ER ! (L)
lite senare idag vid 1 ska jag t lysekil t friffo andersson :D stannar nog tills måndag .. byebye !

Kommentarer
Postat av: j

logga in på din bdb.

2010-08-15 @ 09:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0