inget att göra nu ...

hejhej :)
orkar nt skriva detaljer om helgen men ja kan säga detta ..
på fredagen åkte jag dit efter att jag vart med carina . kom fram 5 i halvtio o då fick ja gå från sjukhuset t badhusberget t jenny .. möörkt var dt med ... läskigt . faktiskt :(
o ja kan säga att helgen har vart helt CRAZYYYYYY ! menar dt .
jag har iaf känt av att ja blev mig själv lite dom dagarna .. den gamla vanliga hannah ^^ haha .
elr nt som jenny o dipa tyckte då men ..  tror ja de var .
ni kan fråga dom jag var med hur jag var .. haha .
helt sjuk helg :D men ändå skit bra ! fast typ nt idag men .
jag o jenny blev lite sura på EN viss person -.- haha . kan säga vad vi gjorde idag eftersom de nt e mkt ..
idag hann vi nt med så mkt . sima o frida kom o knacka på jennys fönster o fråga om vi ville me ut o spela fotboll .
oh ja dt gjorde vi :) elr nej .vi spela aldrig fotboll men vi var lite på plasten o så var jag hos carlberg lite snabbt o hämta nycklarna t bilen . för mamma var hos dom ..  oh på plasten var vi lite . sen kom mamma o hämta mig oh vi åkte hem :( tråååkigt . men  dt var iaf skiiit kul att få träffa dom igen :dd jenny o alla :dd (L)
ilu ! hade saknat er så J*VLA mkt .
HELGEN VAR HELT O HÅLLET CRAZYYYY !
oh my god säger ja bara ;) hahah . en helg att minnas !      saknar alla redan :(
jaja baaaj baaaj seya :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0