kanske missa en

karusell jag åkte men :)
åkte dom flesta flera gånger :D
kan säga en sak t om sspinrock ..
den kunde vara lite läskig enligt mig ..
när den åkte skiiiit högt över vattnet :p
då drog jag in grejen man håller i ..
haha kul vare iaf !
llängtar tillbaka :('
idag har jag nt gjort så mkt..
jag vaknade & skrev om gårdagen eftersom jag nt orka logga in & skriva igår när jag kom hem .
& sen åkte jag & mamma t en tant som  har ngn alovera grej somhon säljer..
var där med friffo en gång  innan med .
när vivar där nu så fick vi rulltårta & dom satt & babblade om massor av olika grejer ..
i en timma typ -.-
men sen åkte vi hem , kom nyss hem ..
då fick jag städa , dammsuga bilen ..
väldigt kul ^^
& nu gör jag  inget . väntar på att min syrra ska hämta upp mig vi ska t hennes gamla klasskompis& systern t henne & hennes barn ..
josefin tror ja hon heter .. hon ville träffa mig elr ngt :p
så dit ska man  klockan 3
hon går visst i min klass  ;)
får se vad vi gör där .
skriver senare ikväll ..
bajbaj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0