so u think u can dance?

tror du dt kanske ? :)
ser på dt just nu ..
älskar det :D (Y)
fick bara ngt ryck att logga in på datan .
blev bara så sugen , på att skriva & ja bara vara inne.
helt plötsligt bara : jag mååste in på datan :D haha
så så blev dt :)
så nu sitter jag o chattar med kusinen från habo :D
adaam ..
fick höra att josef hans lillebror dampar just nu som vanligt xd
haha .. han e för roolig , josef alltså :D
adam fråga en gång när vi var ute på sjön ..
till josef : är du man eller mus ?
josef: mus...
haha så gulligt :o bara för att han nt klarar av när dt gungar .. xp


& e inne på facebook ...
hm... vad mer ska jag skriva ?

skriver igen om jag hitta på ngt ;)

bye så längee




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0