träffa min pappa igår :D (L)

japp igår :)

dt var kul !
jag han & frida :D
älskar dig pappa !
& ja saknar dig redan .
sakna dig redan igår .. :(
precis när du hade åkt igår :( ...

men ...
haha i början var dt kul när jag & friffo vänta på han ^^
men iaf .. först gick vi t babylon & åt pizza :D
dela med friffo .. fast pappa fick äta av våra bitar :o
var nt så hungrig & så skulle vi äta hemma hos friffo senare , tacos :D

såg : felix,hans lillebror,edvin,birgitta,friffos mormor/morfar , mys pappa,ellens mamma & ingen mer tror ja.. gaanska många ändå på en o samma dag ?;)

efter pizzan gick vi runt halva lysekil & bara kollade på olika saker xd
så såg vi natt & dag & göran liket *host* friffo liket .. HAHA
osåå åt vi glass :D  oså .... kolla vi runt överallt .
oså ... haha ja typ bara dt :)
juste var på ica med ..
den dagen var kul !
elr dom timmarna ..

fixade håret innan & hade min nya tröja på mig .. där dt står : daddys girl :D
dt kanske jag sagt . ?
men ,
puss på dig pappa (L)

idag åkte jag hem från friffo .. :(
dom börjar ju skolan på torsdag .. stackare , fast dom har ändå ganska tur :o

hhaha .. orkar nt skriva vad jag gjort idag mer ..
just brandalarmet gick hos mart när  jag o friffo var där själva :o
shiet va rädda vi blev .. :(
men dt var bara för attt den har dåligt batteri som tur va :)

oså har vi fikat med marts syster & man & emelie mamma & pappa ... o jag & friffo haha :)

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0