tutuumlaren :D

jippie :D dit kom jag på att jag ville åka nu ..
ehm haha .. hade så tråkigt så då kom jag på att jag ville t tumlaren & dit ska man ksk med ellen fernström idag :) kolla öppettider & sånt just nu .
lite krångligt , nt världsmästare på att kolla sånt men tror att dt e öppet idag :D haha..tänk om man kom dit o så var dt stängt xd haha misslyckat .
frågade min kullesin innan & hon tyckte dt verka kul men har inga pengar .. :(
men dt jag o ellen funderar på e om man kan åka två st på ett busskort ? :o
ngn som vet ?
säkert ingen som läser  detta & vet om man kan göra dt ?
alltså åka på ett busskort fast att man e två . menmen hon ska ringa sin syrra o fråga :)
mm .. & ja ska kolla busstider o sånt nu ..
hihi , skulle egentligen t mormor men dit går ja sen efter tumlaren isf :D
får andvända mina egna pengar :( mamma hade inga lösa & hon hade bråttom t jobbet nu :( 10 min kvar .. annars kunde hon också slängt ut oss t tumlaren eftersom hon jobbbar i kungshamn ;)

jaja nu har ja nt tid att tjata om detta nu måste jag kolla busstider !
frida o ellen ringde o fråga om ja ville komma till lysekilmen nej dt gick nt :( jaja ..

så byyyeeebyyeeee!

Kommentarer
Postat av: best :D

:(<3

2010-08-22 @ 15:29:20
URL: http://nathaliefannyfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0