vad tyckte ni nudå ? ;)

haha yes , vad tyckte ni nudå om våran braiga sång ? :)
den e på skojj, komihåg de ^^
iaf , just nu mår jag nt bra .
dt bara kom över mig helst plötsligt ..
att jag mår illa & aa . känns konstigt i magen :(
åt nyss för att jag var hungrig igen , som vanligt .
dt e nog ngt fel på mig xd :(
& nu e jag illamående?
ingen magsjuka , dt vet ja .
men mår  dåligt i magen :(
usch , blää
mår illa som sagt..
känns som man e hungrig känslan , men ändå illamående som om man nt e hungrig ..
hoppas dt snart går över !
usch :(
imorn ska man kanske t lysekil ..
grilla  :)
& så kanske man hälsar på emelie som bor granne med dom som jag ska grilla med :)
hiihi , sen nästa dag kanske jag ska vara med maja från lysekil hon ska hit t ngn som hon känner ..
& sen ska jag ÄNTLIGEN ner t några i norge som jag & min mamma känner från  när vi var i grekland !
har tjatat jätte länge på att åka dit & nu ska vi dit på måndag ! :D
så haappyface !
:D
då kmr jag nt skriva på ett tag , men sen skrivs dt väl som vanligt..
LÅNGT !
sen ska jag t min farmor ngn gång  snart med pappa , men ingen aning när...
han hör nt av sig .
längtar !
bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0