vet inte om jag orkar

nej , jag vet nt om jag orkar skriva vad jag gör om dagarna ..
dt blir så mkt jag skriver & nästan igen läser ändå.
orkar nt heller skriva varje dag , även om dt kanske vart jätte kul ..
orkar bara nt känner jag ..
dt får bli korta inlägg isf .
elr så får jag skriva om annat men vet ej om vad.
jag kan säga att jag hittar nästan alltid på ngt varje dag även om dt e mindre elr mer kul ..
så blir dt oftast ngt :) dt blir som dt blir ..
som idag spela min mamma & massa brännboll .
:)
& ja så har jag träffat en som heter josefin i  måndags..
min systers gamla klasskompis systers barn som nu går i min blivande gamla klass :p
haha xd
hon var snäll & ja ..
vi såg på film &  nt så mkt mer .
fattar nt att hon bara har en vän i skolan nästan ?
inget fel med henne ? :o ;)
dt var min systers förtjänt att träffa henne ;)
just nu ser jag på en bra film ..
:)
ska sova om en stund med
bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0