hajj! (L)

HaiiHaii <3

Idag har jag vart i skolan..
TRÅKIGT.
vi hade IUP först och det var tråkigt... sen hade vi slöjd, dt var roligare ;D <3
haha... Ska bara få ett grepp om musen!?
ooch massa mer roliga saker föresten hon har damp hon som jobbar där.. -.- usch!
haha..

sen var det dags för Showdans;D
det var kuligt!
jag o My var lite flummiga...;ooo<33
men det var så jädrans kul!
;*<33

Just det, vi fick kakorna också... ;P
mums...
kakbeställningarna.
ska sälja dom i helgen elr ngt ... :) <3

Nu e jag hemma och e lite på Skype och spotify och hör på lite musik:)<3
e nt med ngn faktiskt..
konstigt nog... ;P
e allti med ngn .. ;O ;D<3

Ikväll ska jag se på lite Tv antar jag;)


om ngn har skype kommentera vad du heter om du vill elr adda mej :D <3
säger vad jag heter då..



HADETBRA;*

TACKOHEJLEVERPASTEJ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0