hej! <3

Glömt o skrivit.. men jag skriver vad som hänt i helgen;D<33

På fredagen var jag hos Tvillingen på fest;D<33
Väldigt lyckad fest!
Hahha, stackars Dipa! x'd hahahha<33

sen som  jag,emelie och frida över hos Jenny (tvilling) <3

så Jeffla rolig fest! ;O<333
__________________________________________________________________________________________________

På lördagen åkte jag te Hunnebo..
Åkte först hem te mormor... var där lite sen koom ellen fernström dit:)<3
vi grejja lite ;)<3 HAHAHHA, ROLIGT! ;D<3
sen åkte vi hem te Ellen...
Vi såg på Melodifestivalen... <3
vi var på datan och  chatta med Frida och Dipa x'd <33
HAHAHA, i webben.. haha, jag fick utbrott ;P<333
haha vidion.. BÄSTT:D <3333
_______________________________________________________________________________________________

Idag var jag med ellen lite sen kom Mamma och hämta mej då åkte vi hem te mormor jag åt kakor,,,... <3
sen åkte vi hem.. jag köpte godis på Ica var sketa sugen på godiis ;D<333
så nu sitter jag här framför datan och Tv:n och smaskar i mejj godiis ^^ <3
MUMS..

Idag kommer det nog nt hända ngt mer ... inget spec iaaf.. ^^

___________________________________________________________________________________________________

PUSSPUSSPÅHELGEN! ;*<333<333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0