hej bbysar ;*

hejhej;*<3

jag ska försöka att bli bättre på att blogga, och framförallt skriva oftare på min blogg<3
det ska bli som min lilla dagbok, så jag kmr ihåg allt jag gör om dagarna och  helgerna! :)<3

hoppas att detta kommer bli så, och att ni blir bättre på att kommentera så det blir roligare! ^^

så jag kan väl börja med vad jag gjort idag då...



Idag var jag i tröökk skolan.. -.-'
vi hade slöjd och IUP..
I min gruåå hade vi IUP först... vi hade engelska förhör -.-' och sv tror jag :P
sen var det dax för slöjd..
slöjden var bättre än IUP men ändå trrrååkkiig! ;P
vi hade vikarie istället för susanne hade vi nån gammal tant som hette Ingergerd elr ngt! x'd
hon var sträng och helt cp.... !
HAHA, sen efter skolan spela jag lite fotboll med kompisar.. ;)
ganska kul..
sen hade jag dans i en tre kvart elr ngt! ^^<3
det var la kul.. :)
efter det var jag me My vi gjorde väl inget spec.. vi var typ nån timme elr ngt... dansen slutar ju vid kvart i fyra så det var ett par timmar vi var te 18.00 elr ngt hon skulle hem..
Och nu gör jag läxan... -.- fast e klar..
nu sitter jag bara vid datan och trökar! x'd
ska logga ut snart och se på TV:n <3


Imorrn skriver jag igen! ^^



pusspuss på dagen! (L)(K)


TACKOHEJLEVERPASTEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0