hejjsan!

Igår  var jag med emelie:D
vi var på datan gick ut med hennes hund Maestro(L)
så söööt ;*
sen åt vi tårta ;D
MUMS....
sen gick jag hem vid 9 .... ;)<33
hahah, ofta vi tyckte han var sööt!?
fyfaen, vad äcklig och ful han e! ;P<3
haha, det var bra att du kompå det där med Dipa! ;D<3
du vet vad... ;)<33333
elr vardet iförrgår ?
glömt av!
haha vi åkte på plastpåsar på kyrkogården och i berget oxå:D
haha såå hiimmlllaaaa kuuullll;D
<333333333 (L)<3333333333333
_____________________________________________________________________________________________
Iddag skulle jag vart med emelie,men hon skulle vara med Paula i åttan :)
så jag var me frida iställe!:)
vi åkte i berget som jagoEmelie och sen hade vi kul ;D
sen blev det bråk mellen mej och en...)':
fy...
usch.. men vi e sams nu igen :)<3
ni kan se på BDB.

min bdb: 98-05-14
:)<3

har gästlösen tror ja...:)
men aa...

imorrrn skaajg te MUnkedal med den jag bråka med :)'
hoppas det nt blir ngt mer bråk/tjaffs... :') hoppas,hoppas,hoppas! ;D <33
men det tror jg nt att det blir ngt... <3 

aja, ses imorrn!


tackohejleverpastej:' <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0