;$ <3

det kanske blir Jossan på måndag :D första gången på ungefär 3 år :o
späännande & roligt.
vi ska nog bada & käka glass :D
vart vi ska bada vet ja nt , men dt får hon bestämma :$<3
kmr nog vara lite blyg som vanligt -.- men aja . dt kanske nt är så konstigt ? xd
dt kmr nog bli roligt iaf :D <3
idag var jag ju med my dt var skit sköj idag på dagen :$<3
på konsum & påvägen dit & hamnen & mormor liten snutt & aa lite saker :)
hahaha, som när vi gick upp där jag  bodde innan & kollade & aa mötte på en ;s <3
träffa min kusin hos mormor också:) nt sätt på länge... josef var nt där , så han träffa jag inte. men dt blir säkert ngn annan dag , dom stannar nog  några dagar . & så träffa jag ju såklart deras mamma & mina morbröder med :)
& nu senare på kvällen fick my ont i magen m.m & åkte hem :( men ska till mig snart igen :D
<3
byeebyee

Kommentarer
Postat av: josefineee :D

ja de kommer bli skit kul, asså deva SKIT längesen ska j säga dej !<333333

hoppas vi har de bra !

:)<333

2010-07-18 @ 00:11:51
URL: http://josefinandthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0