godkväll

godkväll :*
godnatt * kanske xd
mer natt en kväll , men iaf :D
jag sa förut att jag kanske skulle göra ett inlägg om vad jag gjort dom senaste dagarna , men orkar nt . för ni skulle nt heller orkat . vet ni varför ? för ni hade nt orkat lääsa allt :O
nivet, jag skriver alltid mkt :)
så det bli bara lite kort fakta .
jag har vart med min kusin , jag har vart ute med en båt jag har träffat två av mina andra kusiner , jag har blivit påfallen av en hund. usch !   orkar nt förklara vad som hände, om ngn vill veta säger jag dt nog på msn elr i verkligheten för er som känner mig :) jaa, skulle gärna viljat skriva ner det , men orkar nt & ni kmr nt orka läsa allt iaf sååå... :) vill ni veta kommentera då ...
& så har jag varit i hamnen, badat, & skrattat mkt &  träffat ganska mkt släktingar .. hit & dit  ;) <3
lite kort fakta om vad jag gjort , elr vad man ska säga .
roligt har dt vart :) (yy'
& ikväll var man nere i hamnen. åt pommes & hörde på bra musik & träffa en kusin med hennes kille :) ganska mkt folk nere i hamen , & mkt musik..
& så var man på kyrkogården, haha lät kanske nt så trevligt men .
vattna & gick runt & kolla på alla man känner som dött ..
HAHAH oj, vi kollade nt på dom som var döda men deras gravar :)
kanske nt ngt att skämta om , för min älskade morfar ligger nu nere i en kista två elr tre år tillbaka .  inte kul alls, I HATE IT . men så e livet tyvärr . älskade kära morfar , du var  nästan som min pappa.

sorgen i mitt hjärta
kan ingen se , (L)

älskarejj & det är många som gör ,


.....
inte det trevligaste inlägget  , nu i slutet iaf . men aja.  se, nu skrev jag lååångt igen , måste försöka att skriva ett kort inlägg ngn gång ;)   men  nu ska jag snart gå & lägga mig så bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0