godmorgon :p fortsättning på förra inlägget.

ojojoj, det blev visst långt, hoppas ni orkar läsa ! .
fortsättning ...
efter att jag tappat mina sollasögon i vattnet så fortsätte vi att spela. det låter ganska komiskt egentligen det där med solglasögonen men .. xd haha, aja. jag e iaf suuuuur. för dom var snyyygggaaa ! vill ha dom igen ! :o
aja. vi gick hem vid 00.00 som sagt vi gick hem o sov.   då var det klart ! detta inlägget blev visst ganska litet men ska fortsätta här nere om ngt.
__________________________________________________________________________________________________
jupp, det var ganska lite jag skrev denna gången men. idag ska jag bada igen me clara o mamma o hennes mamma tror ja :D kulkul :D senare idag ska dom fortsätta att segla, då vet jag inte vad jag kommer göra. :/
men jag hittar la på ngt :D denna veckan ska jag till tvilling tror ja . åker nog på söndag till henne, om det går för henne :D kuuuuuul kommer det bli ! :ooo fan , vad jag har saknat heeennne !!! :/ <333333333
):): <3 ska bli skit kul att träffa henne..
:D <33333
skriver kanske ett inlägg senare ikväll :D byebye

Kommentarer
Postat av: J

läängtar med :D <333333333333333333333

2010-07-02 @ 10:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0