har såååå tråkigt på datan -.-

JAO !
så tråååååååkigt :(
ingen att chatta med typ -.-
inget roligt alls ..
fast vill ändå nt logga ut ..
såg för en stund sen på en film , en fet mörk tjej .
rasisigt  men ändå..
min bror beskrev den så med så ja ..
synd om henne, :( men orka nt se mer på den .
så jag gick ..
ätit godis :) ska egentligen nt äta dt , jag tkr jag e tjock ..
& dt säger jag nt för att få uppmärksamhet , absolut nt .
men dt e ju fredags mys  då kan man la äta ?:D ahaha (Y)
glömde av vad jag tänkte säga , dt känns som om dt e så viktigt när man glömmer sånt .
haha , tkr nt ni dt ?
störande.. :(
detta inlägget e dt tredje för dagen :)
bara för att jag har tråkigt nu så skrev jag ett till :)
waka waka  eh eh zamina mina zangalewa eh eh
cuz this is africaaa
^^ haha :D
ska nt försöka få den på huvudet igen .. har fått bort den från huvudet så helst nt kom tillbaka :P
HAHAH
" hej alla barn nu e dt barnprogram , nu ska vi se vad hannah & frida kan trolla fram ?
en likure stavning* bit ! "
GHAHAHAH :D
BAAAAAAAAAAAAAAAAAJBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ TRÅKISAR :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0