hejhej :)

Inte bloggat på ett tag nu . inte vart på datorn den senaste tiden heller...
jag har bara vart med vänner :)
jag & emelie hade kulkul !
högeberg,spel,godis , biiiilder,badat,torp, deha,sovit hos mormor m.m :)
skit kul ! (L)  HAAHA  , hjälp va pinsamt det var när vi satt utanför deha .. xd
sen har det ju åskat mkt med ! det var kul :p vi satt ute i ute rummet när det åska med en som heter lisbeth som mamma känner & en till . gud va det åskade ! :o
hon slog ut lite av sin tand :( a, orkar inte förklara men nu e det bra igen !
på torp var det kul !
vi var där med min mamma & hennes mamma :) vi köpte lite . Inte mkt ..
men kuul var det !
haha, det var en kille i 30 års åldern som var inne på det dära stället med massor av förger i taket :p
typ resturang/fik . men iaf .. så stod han & höll i en stol som om han skulle sätta sig på, elr passa den . men jag snodde den xd jag satte mig på stolen & han bara : "där var du allt för snabb " jag bara log xd
lite svårt att förklaara här , bättre att visa :)   &  så träffa jag nathalie & hennes kompis  & sen såg vi två stoooooora bh:ar xd
HAHAHHA ! så kul .
dom största jag sett :o
kul har det vart ! :D (L)
sen har jag vart med min kusin julia :) idag & i går vi sov över:)
kuulkuul
våran sång e BÄST (Y) älskar den .
vi har  gjort lite olika :)
vi har vart ute, passat alma lite som jag gör nästan varje dag ..  vart ute med hennes  båt också :) stooooooora vågor :o sjiet asså ! cooolt vare :)
& vart nere i hamnen , igår :) Mysigt <3
vi köpte glass & pommes :)
hennes mamma & pappa satt uppe på olgas med min andra morbror & fru :) vi satt där & åt våran pommes :)
jag fick inte plats så jag fick sitta snett i mot dom bredvid två killar som  satt dr  xd pinsamt :p men det gick bra , sen har vi också  gått en
promenad från olgas till bella gästis & sen upp i berget sen ner igen :p & sen fortsatte vi bort mot hästedalen & sedan upp i ulebergshamn & sen hem till mormor . vi var hos mormor till 23.00 sen gick vi hem till mig :)  hade skit kul! vi har skrattat mkt  & så :D  fan va kul vi haft ..
<333 hon sa att jag skulle skaffa facebook  så det har jag gjort nu :) faktiskt kul där inne ! :D
älskar dig kullesin (L)  ska ringa henne snart igen så vi kan vara :D (L)
om en stund ska my komma hit .. vi ska väl hitta på ngt . <3
hon ska sova över :) sen om några dagar ska natta komma :) det ska också bli kul (Y)
byeebyee <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0