heyyheyy

idag & igår har jag haft kul  & alla andra dagar !!
jag e med frida, hon sover hos mig ..
ska göra dt tills imorgon & imorgon åker hon hem :(
fast på kvällen ..
sen ska hon t italien på måndag ha så kul :D (Y)
vi har vart med daniella som kom i förrgår t sverige från italiaaa :)
haha så kul att träffa henne !
vi badade & hade kul ..
vi försökte hitta en hund som försvann från en gubbe , vi fick panik & sprang runt & leta:P
sen så  åkte vi efter han & prata med han från bilen , då fick vi en stor chocklad låda bara för att vi hjälpa till :o
så gulligt av han :) <3
vi skratta på kvällen för vi åt chocklad med licure stavning *
HAHHA ,  gott faktiskt , vi höll på att skratta ihjäl oss för massa..
daniella sjöng för oss, jätte fint :O
vi har cycklat mkt , runt hela hunnebo nästan varje dag :o jätte kul dt med:)
idag var vi med daniella igen , hon ringde vid halvtio på morgonen : & fråga om hon kunde vara med hahah ..
idag har vi vart i kungshamn men min mamma & syster ..
& vi har ätit fruktsallad, & nu äter vi godis, vi har skrattat ikväll hos daniella & dom , så kuuul :o
3-1 alltså jag var den som var själv :(
men jag ÄÄÄGDE dom :o
HAHHA (Y)
faktiskt..
vi har gjort mkt , tatt massor av kort med !massor !
vi har vart på ett ställe där dom sålde ngt vid ramsvik , dt var skit kul där !
där tog vi maaaassor av kort !
massor..
& sen har vi sett en hund idag , sååå underbart söt .. en valp , sötaste på länge !
helt klart :) <3
haft skiiit kul iaf bye (L)
imorgon får vi se vad vi hittar på ! säkert cykla IGEN :p
skrev lite kort om allt , kmr skriva så lååångt annars fast dt gjorde jag nu med men .. ^^
byeeebyeee

Kommentarer
Postat av: Fridolf

2010-07-29 @ 21:56:45
URL: http://www.fdandersson£
Postat av: Fridolf

hejhejhej , det har vart roligt jaa :D

åhh vad söttt han var hunden asså :D <3 <3 :))

2010-07-29 @ 21:57:42
URL: http://fdandersson.blogg.se/
Postat av: Fridolf

hejhejhej , det har vart roligt jaa :D

åhh vad söttt han var hunden asså :D <3 <3 :))

2010-07-29 @ 21:57:42
URL: http://fdandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0