igår & idag

Igår var jag i tanum & hämta min cykel som var på en liten lagning , som vi skulle hämtat i fredags men dt gjorde vi nt ...
& dom lova att den skulle vara klar efter fredagen men nej .. för när vi kom dit var den nt klar .. dom hade nt gjrot ngt på den .. så vi fick åka i väg t ett litet köpcentrum & kolla :)
sne åkte vi tillbaka & hämta cykeln & åkte t hallinden :) för jag skulle åka buss därifrån t lysekil för jag skulle med My till torp.. i bussen var dt nt så jätte kul men .. sms:a lite & sånt , dt gick snabbt iaf !
skit snabbt .. & där kom my & mötte mig , med sin stora valp hund :O
skiiit stor .. vi gick hem t henne iaf åt & lite sånt .. sedan  lite senare åkte vi t torp ..
vi tog kort :) fin fina :p  hahah ..
på torp köpte jag ingenting ,  jag hade ju bara 50 kr ,  mamma hade inget mer-.- men my köpte ett par  byxor som jag
också har .... men aja ..
vi var där ett tag & dt var kul :) hahah !
sen åkte vi t  donken... HAHHAHAHAHAHAH skiiit kul !
höll på att skratta ihjäl mig för mys papppa han e så rolig , sen höll jag också p¨å att sätta mig på deras fisk som dom köpte :P Hahahhaha  STACKARN..
jag beställde en osthamburgare  :)
gott ..
sedan åkte vi hem , vi åkte & bada . dt var kulkul !
senare så tog vi kooort !
var på datan.. massor av roliga kort .
:) <3
vi la oss kl. 3 :)
my var tvungen att gå ut med hennes hund 7 :(
stackarn .. 4 timmarsömn ..
men vi fick skylla oss själva ju :P
lite senare gick jag med  ut med hunden igen , vi fick pengar som belöning ;)
haha , sen gick jag t frida  & vi åkte hem t mig :)
hon ska stanna några dagar :) vi ska om en stund åka t kungshamn & sen bada tror vi :)
dt kmr bli roliga dagar ! :D(Y) <3
KULKUL !!
byebye .. slarva med inlägget men ... :)
dt blev långt med , som vanligt .. jaja , ps. bestämmt att jag nt ska äta godis på vardagar , hahaha ... bara på helger :( (Y) men yes  ds.

Kommentarer
Postat av: Okänd

Verkar som du har haft ett bra sommarlov!

2010-07-27 @ 17:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0