nt 100%

ne, nt 100& helt friSk men 80% kanske ;)
hoppas jag e helt friSk snart :D dt kommer jag , e på bättringsvägen så :D (Y)
igår skulle jag egentligen göra  ett inlägg lite senare igen, om ni kommer ihåg ? ^^
men jag gjorde aldrig dt . så jag skriver lite här vad som hände.
eftersom jag var sjuk så gjorde jag inget spec, mamma jobbade, jag satt hemma såg på tv:n   på olika program :D
te.x : dagens man , so you think you can dance m.m
e dt ngn mer som gillar dom programmen ? :)
jag försökte sova runt 12 igen , jag somna. sov tills 2 :)  blev väckt av att telefonen ringde x(
HAHAH, . igår på kvällen kände jag mig bättre , var pigg o sånt fast lite ont i huvudet ..
när jag typ skulle lägga mig kom dt en ambulans in till våra grannar. jag blev helt förskräckt...
sa dt till mamma, vi stod o kollade ut genom fönstret ett tag tills dom åkte, jag tror dt e den tjejen som bor där inne som dt handlade om, för hennes kille satte sig där fram i ambulansen o jag tror nt dt var deras bebis dt handla om. fast kanske.. dt var nog inget allvarligt för då skulle blå ljusen vara igång, men eftersom dt var soppas sent på kvällen så blev dt lite mer läskigt, men dt gick nog bra . :)  hoppas jag :D
dt var dt som hände igår typ, idag mår jag som i går på kvällen, så ganska bra faktiskt (Y)
vet nt vad jag ska göra idag , men ska försöka bli helt friSk . :) så jag kan  åka till jenny & sima . <3 i helgen, som ni vet.
jag sitter fortfarande i pyamas, gjorde dt hela dagen igår. ska nog byta om till vanliga kläder. orkar nt ha pyamas längre xp   just nu ser jag på tv som jag gjort två dagar i rad med denna dagen då xd  chattat,hört på musik,tv,bdb & nu bloggen :)  & nu byyta om :D  jag äger natta på att skriva " <3" i'm the best (Y)
byebye ! ojoj, skrev mycket som jag alltid gör :o hoppas ni orkar lääsa.

Kommentarer
Postat av: mathilda skarp:)

gå med i veckansblogg;

http:mathildaskarpp.blogg.se :)



FIN BLOGG:)

2010-07-07 @ 22:50:48
URL: http://mathildaskarpp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0