sjuk...

jaapp, och det e tråkigt... kan inte vara hos min tvilling :( men ska dit i helgen !! :D<3 igen, och då ska jag vara friSk. <333
MORGONEN IDAG:
elr det är fortfarande morgon men :) vart vaken i en timma typ .. hehe..
så jag har inte gjort så mkt , ätit frukost , sett på Tv:n :D
jag sitter fortfarande i pyamas . kommer göra det hela dagen säkert..
bara slappa idag, eftersom jag e sjuk . tråååkigt :/
snart kommer min ssysters barn hit, mamma ska passa dom. en timma elr ngt.
jag ska hålla mig inne på rummet när dom är här. eftersom jag är sjuk.
och då slipper jag att sprina runt hela tiden och passa dom ;)
haha,.  jaja, det var  inte så mkt att säga. kanske lägger in ett inlägg ngn mer gång idag, ska inte vara inne på datan så länge ... orkar inte. kanske senare :) så får ni läsa lite om min "JÄTTE ROLIGA" dag . :o
byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0