stranden idag ^.^

ja, men vi visste nt riktigt vad som skulle hända idag , drf kunde nt nathalie komma just idag , ist kommer hon imorgon ,men idag  blev  det hästedalen .
dit åkte jag med mamma. vi träffade min morbror där & min kusin & hennes kompis ....
& min kusin var lika fin som hon alltid är :D & hennes kompis var också fin ;)
men iaf, xd så satte vi oss vid dom. & prata lite & sånt ...
jag bada & mamma med & morbror ... jag bada några gånger ;) kallare än sist :( men sen blev det skönt :D
nere i hästedalen var dt nt så mkt folk.. & nt så varmt , men skönt varre ..
där nere såg man ju några i min gamla klass  som nu blir min nya klass igen  :p
maja,tintin,joakim,aanton & annat folk som man kände till lite såg man där nere :)
där nere var vi ungefär hela dagen :) elr aa 4 timmar kanske ..
jag köpte en glass (Y)

gissa vad för glass? :D


efter hästedalen åkte man ner i hamnen för att köpa lite lotter :p
min systers barn stod nere i dom små bodarna elr vad man ska säga :)
hhaha så gulligt det såg ut ;)
kunde lagt upp en bild på svante när han stod där , men vet just nu nt vart sladden är .
& bilden var nt den bästa :) men gulligt var det ..
mamma köpte lotter för 50 kr :p men ingen vinst :( HAHHA.
sen höll alma på i den dära svarta pumpen elr vad man ska säga som ddee kommer vatten ur iaf , där stod alma & tvätta händerna :) & en så var det en till liten söt tjej där som stod brevid i ungefär samma ålder som alma :)
dom drack ur den med .. xd muumsigt värre, jao.
det lilla barnets mammas ropade på henne att dom skulle gå , & då böjde alma på huvudet & sa till tjejen :
" ska du följa med din mamma eller ska du dricka ? " HHAHAH, så gulligt :o
ni skulle bara sett & hört det .
så apgulligt alltså :)
jaja, nu e man hemma & har duschat av sig salt vattnet & ätit lite .
ska någonstans nu tror ja  , mamma ropar .
vi ska ut elr ngt ;)
så måste sticka byee (L)
dom andra dagarna har jag nt skrivit om men dt har hänt lite roliga saker :) skriver lite om vad jag gjort imorgon elr senare ikväll ! ^.^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0