tennis idag kanske..

ville prova denna tjocka texten ist för den jag hade på alla andra inlägg :)
ville se hur dt såg ut :) andvänt denna en gång innan men iaf .
idag blir dt nog tennis som sagt , i lysekil  :)
denna helgen e dt ju tennis helg i lysekil ..
barn går in gratis , tills man blir 13 dt e för kort :( dåligt xd men detta året går jag in gratis .. (YY)
bra att vara barn ibland ^.^
jag & mamma ska KANSKE dit idag , kanske..
annars blir dt väl tennis imorgon elr ngt..
men tror att dt går åt dt hållet att vi åker dit & kollar idag.
jag kommer väl träffa några i min klass, kallar klassen i lysekil för min klass med :D
så jag har två klasser (YY)
hoppas jag träffar ngn ffrån klassen iaf , friffo & nea kommer jag träffa, för dom e bollkallar :D
kommer säkert vaa folk från  hunnebo där med :)
vi kanske ska sova över  i lysekil elr så åker vi hem & kommer dit imorgon igen ..
ska kanske vara med natta imorgon , men vet nt hur dt ska funka. jag ska ju se på tennis... & vi ska vara hos mig isf jöö ..
så vet nt hur vi  lösa detta :(
om du läser detta natta kommentera gärna elr ring mig !
om dt nt blir imorgon att du kommer får du komma ngn annan gång ! looovar (L)

tillbaka till tennisen ^.^
tennnis e nt så jäääätte kul att titta på så jag går väl runt & kollar :D
får se vilken dag vi kommer
bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0