tjena, sjuk.

i helgen var jag med kussen ! :D kulkul !
dom hade fest o det var massor där , skiiit kul verkligen :o var uppe till 3 , inte så sent men :) trötta var vi .
vi dansade o massa på kvällen :D vi blev sprutade av vatten slangen xd hahah, kuul.
det var en  kille där som  e 4 år o han var uppe till 5-6 på natten, och jag ljuger inte. han blir aldrig trött, aldrig! haha, fattar inte hur ungen klarar det :o ? xd aja, iaf så  var det skiit kul .. vi har gjort ganska mycket kuliga saker :D hade redan lite ont i huvudet på fredagen , men sedan mådde jag bra...
__________________________________________________________________________________________________
och igår åkte jkag till jenny, var redan lite febrig då men aa.. idag åkte jag hem , blä tråkigt. men vill bli frisk och komma till henne i helgen ist :D mycket bättre! det var kulkul :D vi var med sima med . hon blev typ sur idag xd men hon vågade inte erkänna det ;pp
ahhaha, vi åt godis och var på datan och var hos sima m.m :D
kul vare iaf, var på stan ... hahahha.. fick göra lite saker för vi körde sanning/konka xd
kulkul ! idag åkte jag hem iaf , ... ska dit i helgen som sagt :D mer kul kommer det bli !
lovar, <3
________________________________________________________________________________________________
fortsätter på nästa inlägg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0