tjena, sjuk.

fortsättnig :D
emm.. aa,. mart hämta mig förut o körde mig till hunnebo. vi åkte utan tak, :) pappa ringde till mej i bilen med :) kul att höra hans röst, han ville inte ngt spec , bara snacka lite.. pappa kommer till sverige i augusti :D kulkul!
hans kompis bor över mig så ddet6 v passar ju bra :D  läängtar!
funderade  förut på att jag tycker inte det e lånt kvar tills skolan börjar .... blää, fast kul att träffa alla igen !
men ändå, redan snart skola ? :o känns så iaf , gått snart en månad eller ngt, :o
6 veckor kvar typ , och det känns jätte lite ju :o aja, orka snacka om dt nu ..
jag e som sagt sjuk, lite feber, hade ont i huvudet, lite hes, och trött !
hoppas detta snart är över ! hoppas,hoppas,hoppas !
så tråkigt, /: men aja ... sånt e livet ;) tyvärr.
e ensam hemma med, mamma sitter nere vid tennisbanorna och ser på tennis..
lite hungrig, men orkar inte röra mig just nu .
ser på tv med.
ska nog inte vara inne så länge ikväll, eftersom jag är trött  och sjuk. ska lägga mig ganska tidigt med ;)
hoppas mamma snart kommer hem så hon kan laga mat eller ngt :D mumsmums :D
nu försvann den spännande kanalen jag såg på .. ah, fan xd :o blir så sur . !
nu kom mamma, o tv:n dampa sönder .
skiit också . aja . hon får fixa det .. nu funka det :D
men kanalen jag vill ha kom inte , men jag hitta en annan spännande kanal :D hihi ..
aja, nu ska jag sluta skriva, så ni orkar läsa också :p :o
kommentera? kryya? :D
byeebyee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0