godkväll

nu har jag inte bloggat på ett tag, datan har inte funkat ... men nu kommer jag blogga igen :P inte vart inne på ungefär 2 veckor, fattar inte hur jag har klarat mejj :o xd tvilling har kommit hem o jag e såååå glaaaaaad, saknat henne ! <333 vi måste vara snart ;) vill se mina :D duvet :* <33
men iaf, jag har haft två kompisar här dom senaste två veckorna :D det har vart kuuul!
ffrida du vet allt vi gjorde ;) HAHAHA,<3 emelie , berget o kubb m.m:D <3 raggar  bilarna fick jag bara se lite av  men men :p
idaag har jag inte gjort alls mycket, min systers barn har vart här idag . jobbigt o kul .  mest jobbigt...
haha, sen när jag skulle följa den minsta hem så var det kul xd hon e för söööt, :o <3
sen har jag inte gjort så mycket mer faktiskt,... men ska snart snaacka med tvilling på datan,  vid 21.00 nu är den 20.39 ;) så snart , snart får jag snacka med henne :D <333 I'm so happy :D (Y)
senare ska jag se på '' so you think you can dance '' kul :D  sms:at med anastasia lite med :D (L)
BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0