halloj igen :)

gjorde ett inlägg igen  som jag sa att jag kanske skulle göra.
hmm.. just nu sitter jag fortfarande hemma . gick aldrig till någon ;)
jag sitter nu o ser på tv:n o chattar lite med folk o så :) åt kladdkaka nyss o fick ont  i magen :/ haha, usch.
menmen . hoppas det snart går över :D .  min låtsats pappas dotter har kommit hem idag från australien som jag sa förut kanske ? glömt av ;P hon ska bo här nu när jag flyttar ut .
aja, . sånt e  livet . ni som e mina vänner ni fattar vad jag menar , för hoppningsvis xd
vet ni en sak ? :O JAG HAR INTE ONT I MAGEN LÄNGRE ! :D tror ja. xd
men det känns inte så .  visst e det bra !? :D hahah... imorgon blir det friffo o henne blir det nog hela helgen :)
det kommer bli bra !
 gör nog ett inlägg imorgon när jag vaknar :)
vi ses (L)

                          puss o kram o godnatt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0