har tråkigt.

japp, har tråkigt. var med emelie o ellen förut :)
vi var i min båt o åt kebabtallrik o pizza :D gott o kul !
hahah, kulkul ! tänkte bada men det var för kallt :o
vi satt o snacka lite o aa :)
sedan skulle vi hem. här e det tråkigt...
behöver inte vara hemma sa mamma innan hon åkte till hunnebo med ett lass...
haha... ganska onödigt att gå hem men aja.
nu e jag ensam hemma o  har inget att göra. funderade på att ringa någon men vet inte om jag orkar .
får se , rebecca har kommit hem nu från australien . det e min låtsats pappas dotter , hon har vart i australien i ett år o har jobbat där ;)  men nu är hon hemma igen .
kanske slänger in ett inlägg senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0