hej igen , igen xd

juste har en till sak att säga ,  får vara på min låtsats pappas dator o kan därför inte lägga upp någon bild , för han har inga. o min dator har inget batteri o min mamma var så dum så hon packa ju ner min sladd till datorn :o haha, gud. blir sur . xd ganska jobbigt utan sin egen dator som har allt :) så jag får be folk skicka bilder, för jag håller på med en sak på bdb , där jag behöver några bilder av några :)
men snart ska jag dit där min kära sladd e :D imorgon, om jag hittar den xd .
                                      det var bara det jag ville säga så jag kan inte ge er bilder eller något liknande på någon dag x)                           

                                                       ses imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0