hemma från friffoo nu , :)

japp, det är jag . hos friffo såg vi på tv:n, jag var på hennes data, jag åt o  vi poppa popcorn  o  åt chocklad rutor :D
som hennes syrra hade gjort. gottgott, (:
vi ville hoppa studsmatta men det blev inget .. vill till henne igen , men aa
imorgon vet jag inte vad jag ska göra, faktiskt :/
en vanlig dag, mys dag kanske ;dd eeller vara me någon , får väl se ;)
skickar lite sms med , men får inget svar tillbaks längre ... ;'p
någon som vill sms:a? kommentera isf :D.
men sms:ar inte med någon jag inte känner..
men aja, ... senare ikväll blir det väl bara data eller också lite tv.
bloggar imorgon .
bye så länge :) o godnatt (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0