hejhej !

                                                            Nu var dt väldigt läänge sen jag blogga... så nu tänkte jag göra ett inlägg.

                                          idag har jag vart ´på torp. emelie var me :-D emelie köpte ett par shorts och ett par örhängen :-)) snyggt !   Jag skulle välja mellan en mag kjol (svart ) skit snygg! :D elr en tröja från JC randig.. Tog den randiga tröjan , finfin! :-D<3   och sen  två par linnen från JC  ett blått och ett rosa :) dom var oxxå fina och mysiga.... har på mej dom just nu faktiskt ^^  dt gick på 470 elr ngt.. ganska  dyrt! :O tröjan som var randig kostade 200, linnena  kostade 150 st..  men aja,  mamma hjälpte till med pengarna 70 kr.   Vi var där i nåra timmar... åt pizza   slajs haha vet ej hur dt stavas ): gott gott... emelie åkte med sin mamma och bror hem .. dom kom dit lite senare.. Jag åkte hem med mamma och mormor :D nu sitter jag bara här hemma och har tråååkigt..



                                                        NÅN SOM VILL VARA? A) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0