hejsanhoppsan.

Idag har jag vart i skolan som vanligt..
Ganska roligt men matten sög -.- sist på dagen har vi dt, efter gympan..;/
fick även reda på vem som fortfarande gillar mej,Linnea och emelie :P <3
och att sms:en jag fick hade felix i klassen skrivit :O
HAHA.
usch. Men sen iaf så var det kör... (:
Jag o FRida stack hem till henne och gjordeläxa.. och vi åt lite.. sen vid  20 i 4 elr ngt stack vi till kören.
Vi kom dit 10 i stod dt på den klockan men det var antagligen fel..
:P <3
dt var  kul där,  jag o lina. Lite flumma :D<3
sen stack jag o frida hemk te mej.
Vi var lite ute... sen gick vi hem  då gjorde vi nt så mke.. '
hon gick hem vid  halv sju. och nu ska jag plugga, -.-' och snart äta.. :)
vara lite på  datan, Tv:n, måla :D<3
ska äta korv i ugn och potatismos.
Gott. tror jag, mådde sist illanär jag åt dt, jag o frida gjorde maten då x'D<3

men iaf...
om ni vill se dikterna kommer  dom lite senare (:
ni e dåliga på att kommentera så snälla nån kommentar kan dt väl bli på nån av dikterna?
jag vet, dom e nt skärsligt bra. Men ngn kommentar kan jag väl ändå få?:)

aja vi ses alla blogg läsare ! :D



hejsan hoppsan lillebror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0