tjolahejti.

Idag har jag vart i skolan...
Ganska kul.<3
 ovanligt,men sant...

Sen efter skolan var det lite fotboll :P
lat fotboll kan man kalla det. men aa, sen efter det var det liite godis ii bowlingenx)
Sen varre dans.
Sen var det ju såklart en som igga mej och emelie. Utan anledning. Vissa kan gissavem det e , vissa nt.
 Sen var det iaf dags för dans det var la kul :)
blivit bra vän med linnea.. <3
vi  har alltii vart vänner men vi bråkar ganska mkt ;/
men nu känner jag att nån gång måste vi sluta, och det får bli nu. <3

:D <3

efter dansen var jag med Emelie och soffan .
Vi pluggade, eftersom vi har prov nu på fredag -.-.
USCH !
sen  var vi lite ute.HAHA,  samuel  filma oss :S xD
Genom fönstret,men det var kul x))

Senare skulle soffan hem då grejja jag o emelie lite :D
sen skulle hon oxxå hem, då lura jag mamma att jag hade läxan här  ( engelskan som e provet) men det hade jag nt :P <3
så det har nt blivit ngt mer tränande på Eng. GÖTT :D
HAHAH.

Och nu på kvällen har jag nt gjort så mke... <3

men vi ses  alla blogg läsare ?

Om ni vill se lite  dikter jag skrivit så får ni se dom kanske imorrn :D
nu ska jag sova :P <3


byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0