love is love

idag klockan kvart i 8 när jag satt o åt frukost kom jag på att idag ska vi ju ha segling i skolan .
haha så då fick jag skyyynda mig att packa ner tallrik o bestick o en mugg ( plast )
o så hade mamma hämtat en flytväst en annan gång för att hon visste att vi skulle  segla.
så då fråga jag ju henne .. var e  flytvästen ?
o då e de ju såklart inte min flytväst utan hennes på 70 kilo xd
så dden kan jag ju nt ta .
så då fick de bli utan
men jag hann iaf t skolan :D
o utan blev de nt ..
fick lååna en av nettan som var julias ..
som tur var , för de var visst ngn t som nt hade flytväst .
först åkte vi i en sånhär liten båt o då låg jag bara ner o sooola (Y)
behövde nt göra ngt .. HAHHA
bara ligga o sola o ha de skönt medans frida fick arbeta :D
HAHAH ..
fast de var rätt , jag skulle nt göra ngt heller ..
o så såg vi en säl !
typ 3 meter i från oss , jätte söt :D
haha de var jätte kul idag !
dom roligaste tillfällena dom få dagarna vi gått så har dom bästa varit : slöjden,bild o idag :)

hihi .. men nu ska jag fortsätta berätta om de jag ska ist ;)
o efter vi åkt i den lilla segelbåten .. elr optimistjollarna , så åkte vi en gummibåt :D
o sen fick vi åka i dom " stora " segelbåtarna x)
jätte stora.. haha sådär men de e dom största dom hade .
då åkte vi där först jag o frida sen blev ellen uppplockad ^^
haha de var så kul att se ellen i den lilla optimistjollen själv utan att typ veta hur man gör ^^

men sen klara hon dee ! o sen blev jossan o amanda uppplockad ur sin jolle :)
så då var vi 5 st plus peter leisborn som jag känner :D
haha vi doppa huvudet i vattnet ..
frida våga knappt xd haha ..
i den segelbåten så fick jag dra i några rep xd

vi var i olika grupper eller aa gympagrupperna o så först bada min grupp elr nt alla . men dom gjorde annat . jag bada o de var skiiit kallt ^^ o så satt jag o frida o prata om våran barndom xd
vi två o anton & phillip dom som var bästa kompisar HAHAHHA..


vi skratta ihjäl oss .. sen när vi åt o så tog en paus så , åt vi ju såklart o så bada dom flesta ..
men nt jag , orkade nt byta om igen .

dagen var bra (Y)
o nt ansträngande :D (Y) toppen dag , en skoldag utan matte o allt annat :)

byebye ( kmr ett t inlägg efter detta )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0