MTV

ser på MTV ..
o jag e sjuk o de suger :(
vakna två gånger inatt ..
andra gången så kände jag mig jättevarm o så mådde jag lite konstig o gick in t mamma o hon sa att jag hade feber ..
jag gick in igen o försökte somna om .. ganska jobbigt för de var så HOOOOT ..
jag gick drf nt t skolan idag .
mitt huvud känns lite tungt elr vad man nu ska säga o ja . ni vet säkert ;)
ganska skönt attvara hemma o ta de lugnt en hel dag , men ändåvill jag nt missa skolan ^^
idag har jag bara legat på soffan o sett på tv .
o nu ska jag bara kolla lite på datan o sen stänga ner den o vila igen ..

fast jag HATAR att vara sjuk . usch o fy o blääää .
o imorgon fyller min morbror o hans tjej  år o dom ska ha fest o dit e ju nt säkert att jag kmr med till.. :(
men de vill jag ! så nu får jag bliii frisk  ! kmr  bli skit sur imorgon om jag e sjuk :(
o nt kan följa med , men jag ska med !!!:D

o jag ska nog nt vara inne länge på datan heller .. nt alls länge ..

jaja byeebyee


Kommentarer
Postat av: ebba

gör du?:)

2010-09-03 @ 23:35:36
URL: http://ebbaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0