skolan idag :

skolan idag var faktiskt ganska rolig :)
ellen har puttat mig så jag ramlat 4 gånger idag tror ja :(
elr nej , 2 tror jag men .. haha o jag sparkar karater.
elr som malin kallar mig : karaterhannah
haha , hun e kul  !
lukas sparka elllen på näsan elr snoken som ellen säger ^^
då fick ellen slå han på armen EN gång men hon slog han 3 gånger . Haha
matten idag var okej med . alltså de va nog första gången jag tyckte matte var kul ! :o
elr kanske ngn mer gång har de väl vart de , men idag var de rätt så kul ..

maten var äcklig , som vanligt nästan :(
ris o köttgryta host* salt o hårstråköttgryta *
riset smaka alltså BARA salt . O jag överdriver INTE !
de var bara salt , usch ! o i ellens mat var de ett hårstrå i o ja vet nt vad ^^
äcklig var de så de fick bli 6 knäckebröd :)

så nu e jag hungrig ska snart äta som tur e :D

skolan har vart kul . orkar nt skriva vad vi gjort, men jääjä :)
idag har jag matte att göra , tog hem . o så har jag glosor ( eng) , svenska glosor

BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0