heeeejsan

heeejsan !
har inte bloggat på denna blogg på jätte länge !
men den hade visst sparats på datan så jag kan komma in på denna. :)
vet inte om jag ska fortsätta att blogga på denna , har en till som jag brukar blogga på .
men eftersom jag har en header på denna & mina vänner vet att jag har denna  så kanske jag ska blogga på den iaf ? ;)
får se ..
orkar inte blogga , blogga precis på den andra .
& ja hade egentligen inte lust med det . såå ..
ska baarberätta en sak innanjag går , så kan jag säga nu vad jag ska göra imorgon.
jag ska spela gitarr & så ska jag se på bio .
" änglagård" heter den .
ska se på den med mamma , skulle egentligen se den i söndags men då var jag hos en kompis så ..
ska kanske se på den imorgon .
och på fredag är det LOOOOOOV & sen går jag en vecka i skolan & sen ska jag utomlands !! :D
HEJDÅ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0